Seppo lanseeraa täysin uudenlaisen palvelun yrityskoulutusmarkkinoille

Seppo lanseeraa täysin uudenlaisen palvelukonseptin yritykoulutusmarkkinoille. Seppo-pelillisyysalustan palvelutarjooma laajenee ja kattaa jatkossa myös valmiit, muokattavat, peli-pohjat erilaisiin yrityskoulutustarpeisiin.

Seppo on monipuolinen verkkoalusta, joka on suunniteltu mobiili-opetukseen ja kouluttamiseen. Nyt yritys lanseeraa täysin ainutlaatuisen palvelun yrityssektorille.

Seppo-alustalla kuka tahansa pystyy rakentamaan omia mobiili-koulutuspelejä. Nyt Seppo-alusta sisältää myös pelillisyys- ja pedagogisten asiantuntijoiden suunnittelemia, valmiita ja täysin muokattavia koulutuspelipohjia yritysten eri toimintojen käyttöön. Koulutuspelipohjien avulla omien mobiili-koulutusten rakentaminen on hyvin helppoa ja nopeaa.

Seppon koulutuspelipohjat on suunniteltu eri toimintoja ajatellen, rekrytoinnista ja perehdytyksestä 360° turvallisuuskoulutuksiin ja strategian ja arvojen tutustuttamiseen.

Kaikki valmiit koulutuspelipohjat kuuluvat Seppon SaaS-lisensseihin, ja kaikki pohjat ovat täysin muokattavia ja sisällöt korvattavissa yritysten omilla sisällöillä. Pelipohjat ovat myös helposti kopioitavissa eri osastojen käyttöön tai kielialueille.

"Tämä on täysin ainutlaatuinen palvelu yrityskoulutusmarkkinoilla ja nostaa Seppon yhdeksi monipuolisimmaksi markkinoilla olevaksi koulutustyökaluksi.

Halusimme saada tämän uuden palvelumallin saataville juuri nyt. Tiedämme, että yritykset kaikkialla kamppailevat uudessa tilanteessa. Meillä on työkalu, joka on suunniteltu digitaaliseen ja mobiiliin kouluttamiseen ja oppimiseen. Nämä kaksi asiaa mahdollistavat sen, että yritykset pystyvät toimimaan myös uudenlaisissa osaamisen haasteissa.

Taitojen tai toimintojen kehitys ei saa loppua, eikä yritysten pitäisi joutua tyytymään passivoiviin online-koulutuksiin tässäkään tilanteessa. Nyt jos koskaan on tärkeää innostaa, aktivoida, osallistaa ja vaikuttaa omien yrityskoulutusten kautta. Me olemme tehneet tästä helppoa Seppon avulla" kertoo Riku Alkio, Seppo.io:n toimitusjohtaja ja perustaja.

Seppon valmiit koulutuspelipohjat ovat saatavilla 1.4.2020 alkaen.

Lue lisää palvelumallista täältä.

Lisätietoja; Riku Alkio, toimitusjohtaja ja perustaja, , +358 50 531 8044

Julkaistu 1.4.2020