Seppo valloittaa Lähi-idän suurimman opetusalan tilaisuuden

Olemme jälleen pelillistämässä messuja - tällä kertaa Dubaissa, Global Educational Supplies and Solutions -messuilla (GESS) 1.-3.3.2016.

Seppo toimii suurten GESS-messujen järjestäjien yhteistyökumppanina ja rakentaa messuvieraille suunnatun mobiilipelin. GESS-messut on Lähi-idän suurin opetusteknologian vuosittainen tapahtuma, jossa yli 10 000 messuvierasta tutustuu lähes 500 kansainvälisen näytteilleasettajan tarjontaan. Messut järjestetään Dubain World Trade Centerissä 1.-3.3.2016.

MoPed-pelissä (Mobile Pedagogy) tutustutaan pelin avulla messujen sisältöön, puheenvuoroihin ja esittelyihin. Pelaajat liikkuvat messualueella ja suorittavat tehtäviä käyttäen tabletteja ja älypuhelimia pelivälineenä.

“GESS-messujen pelillistäminen on näyttävä lähtölaukaus Lähi-idän alueen markkinoiden valtaamiselle. Oppilaita innostava ja opetusta uudistava seppo.io on mainio esimerkki innovatiivisesta suomalaisen opetusalan vientituotteesta.” toimitusjohtaja Riku Alkio sanoo.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Riku Alkio